Рефлексія
Модуль 10 - 11
У цьому модулі я
сфокусувала свою увагу на необхідних педагогічних технологіях та прийомах
навчання задля досягнення цих цілей. Я спланувала, як буду вивчати обрану
тему в своєму класі та створила інструктивні матеріали, які допомагатимуть
учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних
проектів.
Я
поділилася з колегами та іншими учасниками тренінгу створеними планами вивчення
теми, а також основними документами Портфоліо.
Модуль
9
Я отримала пропозиції та коментарі від колег,
які допомогли мені удосконалити мою стратегію оцінювання учнів.
Модуль
8
Я дізналася, як можна використовувати
засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок мислення та
для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.
Модуль
7
Я поділилася ідеями про те, як можна використати
Інтернет у навчанні учнів. Презентувала приклад учнівської презентації,
публікації.
Модуль
5,6
Протягом цього модуля я знайшла і зберегла
Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивченні обраної теми.
Також розглянула шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для
проведення досліджень та навчилася правильно використовувати ці ресурси,
дотримуючись закону про авторські права.
Модуль
3,4
У цьому модулі я розпочала процес планування
обраної теми з того, що визначила, які саме державні стандарти відповідають цій
темі. Виходячи з цих вимог, я встановила навчальні цілі та важливі питання
обраної теми.
Модуль
1,2
Я з'ясувала для себе цілі та
завдання тренінгового курсу Інтел "Навчання для майбутнього",
ознайомилася з основними ресурсами тренінгу:посібником, сайтом освітніх
програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником.
Я із колегами обговорила шляхи
розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21
століття. Систематизувала свої знання про метод навчальних проектів та
інші інноваційні педагогічні технології.
Немає коментарів:
Дописати коментар